flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Увага, суд перейменовано з Суворовський районний суд м. Одеси

 

СУВОРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ОДЕСИ

___________________________________________________________

 

Н А К А З

 

«29» квітня 2025 року                       м.Одеса                           № 1-з/п-ап

 

 

Про затвердження Порядку роботи

зі скаргами державних службовців

Суворовського районного суду м. Одеси,

перелік посад яких належить до Зведеної

номенклатури справ на 2024р.-2029р. по

Суворовському районному суду м. Одеси,

щодо можливого порушення наданих їм Законом

України від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ

«Про державну службу» прав або виникнення

перешкод у реалізації права на державну службу

         

 

З метою належної організації роботи з розгляду скарг, поданих державними службовцями відповідно до статті 11 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ «Про державну службу», з урахуванням Методичних рекомендацій щодо дій у разі можливого порушення наданих Законом України «Про державну службу» прав або виникнення перешкод у реалізації права на державну службу (за статтею 11 Законом України «Про державну службу»), затверджених наказом Національного агентства України з питань державної служби від 08.11.2023р. № 180-23,

 

Н А К А З У Ю:

 

1.Затвердити Порядок роботи зі скаргами державних службовців Суворовського районного суду м. Одеси, перелік посад яких належить до Зведеної номенклатури справ на 2024р.-2029р. по Суворовському районному суду м. Одеси, щодо можливого порушення наданих їм Законом України від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ «Про державну службу» прав або виникнення перешкод у реалізації права на державну службу, що додається.

 

  1. Заступнику керівника апарату суду Голованець Н.Б. забезпечити оприлюднення цього наказу на вебпорталі Суворовського районного суду м. Одеси.

3.Консультантам суду, на яких покладено виконання функціональних обов’язків по веденню роботи з кадрами у Суворовському районному суді м.Одеси, Димурі А.В. та Щасливій Л.О. довести цей наказ до державних службовців Суворовського районного суду м. Одеси.

         

4.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

 

 

Керівник апарату суду                                                         Діана ХАЧАТУРОВА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом керівника апарату Суворовського районного суду м. Одеси від 29 квітня 2025р. № 1 - з/п-ап

 

 

Порядок

роботи зі скаргами державних службовців Суворовського районного суду

м. Одеси, перелік посад яких належить до Зведеної номенклатури справ на 2024р.-2029р. по Суворовському районному суду м. Одеси,  щодо можливого порушення наданих їм Законом України від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ «Про державну службу» прав або виникнення перешкод у реалізації права на державну службу

 

І. Загальні положення

 

  1. У цьому Порядку визначено процедуру розгляду скарг державних службовців Суворовського районного суду м. Одеси, перелік посад яких належить до Зведеної номенклатури справ на 2024р.-2029р. по Суворовському районному суду м. Одеси (далі – державний службовець), щодо можливого порушення наданих їм Законом України від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ «Про державну службу» (далі – Закон № 889) прав або виникнення перешкод у реалізації права на державну службу у Суворовському районному суді м. Одеси.

 

  1. Для цілей цього Порядку до Зведеної номенклатури справ на 2024р.-2029р. по Суворовському районному суду м. Одеси належать посади державних службовців апарату Суворовського районного суду м. Одеси, керівник апарату суду, заступники керівника апарату суду.

 

  1. Організацію роботи зі скаргами, поданими державними службовцями, забезпечують консультанти суду, на яких покладено виконання функціональних обов’язків по веденню роботи з кадрами, які забезпечують здійснення керівником державної служби своїх повноважень.

 

ІІ. Подання скарги державним службовцем

 

  1. Відповідно до частини першої статті 11 Закону № 889-VІІІ від 10 грудня 2015 року у разі порушення наданих цим Законом прав або виникнення перешкод у реалізації таких прав державний службовець у місячний строк із дня, коли він дізнався або повинен був дізнатися про це, може подати керівнику апарату суду або особі, яка виконує його обов’язки (далі – керівник державної служби), скаргу із зазначенням фактів порушення його прав або перешкод у їх реалізації.

 

  1. Скарга подається у письмовій довільній формі без будь-якого інформування, погодження або візування безпосереднім керівником державного службовця чи іншими посадовими особами.

Якщо особисто подати скаргу не вдалося, така скарга надсилається поштовим відправленням із описом вкладення та повідомленням про вручення або на загальну електронну скриньку Суду. У такому разі відлік строку розгляду скарги розпочинається з моменту фактичного отримання її Судом.

 

  1. У скарзі, зокрема, рекомендується зазначати:

найменування посади та власне ім’я, прізвище керівника державної служби, якому подається скарга;

інформацію про державного службовця (прізвище, ім’я та по батькові
(за наявності), найменування посади, зворотна адреса);

факти, що призвели до порушення прав державного службовця, встановлених Законом № 889-VІІІ, або створили перешкоди у їх реалізації, інші обставини, що підтверджують викладені факти;

посади особи, дії (бездіяльність) якого (якої), на думку державного службовця, призвели до порушення наданих Законом № 889-VІІІ прав або створення перешкод у реалізації таких прав;

за наявності ‒ рішення або копії рішень, які приймалися з цього
(або пов’язаного з ним) питання за зверненнями державного службовця раніше, а також копії інших документів, що можуть свідчити про порушення прав державного службовця;

вимогу про поновлення прав та/або усунення перешкод у їх реалізації.

Якщо державний службовець ставить вимогу про утворення комісії для перевірки викладених фактів, про це також зазначається у скарзі.

 

  1. Реєстрація скарг у Суді здійснюється централізовано в системі документообігу суду (КП Д-3) в порядку, встановленому Інструкцією з діловодства в місцевих та апеляційних судах України від 20.08.2019р. (зі змінами) (далі – Інструкція з діловодства).

 

III. Комісія для перевірки викладених у скарзі державного службовця фактів

 

  1. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 11 Закону № 889-VІІІ державний службовець у скарзі може вимагати від керівника державної служби утворення комісії для перевірки викладених у ній фактів (далі – Комісія).

 

  1. Кількісний та персональний склад Комісії визначає керівник державної служби.
  2. Комісія утворюється у складі не менше трьох осіб. Склад Комісії затверджується наказом керівника апарату Суду.

 

  1. До складу Комісії включаються працівники, визначені керівником державної служби з числа державних службовців апарату Суду (у тому числі консультанти суду, на яких покладено виконання функціональних обов’язків по веденню роботи з кадрами).

 

  1. Рішення Комісії оформлюється протоколом.

 

  1. Результати перевірки Комісією фактів, зазначених у скарзі, викладаються у висновку Комісії (у довільній формі), з урахуванням якого керівник державної служби приймає рішення за результатами розгляду такої скарги.

 

  1. У висновку Комісії за результатами перевірки викладених у скарзі фактів наводяться відомості, що мають значення для повного й об’єктивного розгляду керівником державної служби скарги, зокрема чи мали місце обставини, що підтверджують наявність чи відсутність факту (фактів) порушення прав державного службовця або створення перешкод у їх реалізації, а також рекомендації щодо заходів, спрямованих на поновлення прав державного службовця та/або усунення перешкод у їх реалізації.

 

  1. У разі встановлення факту або фактів порушення у висновку Комісії зазначається:

наявність порушення певного, з числа передбачених статтею 7 Закону № 889-VІІІ, права (прав) або створення перешкод у їх реалізації із відповідним обґрунтуванням та посиланням на положення відповідних нормативно-правових актів;

рекомендації щодо заходів, спрямованих на поновлення прав державного службовця та/або усунення перешкод у їх реалізації.

 

  1. Висновок підписують усі члени Комісії.

Члени Комісії можуть викласти свою окрему думку, що додається до висновку.

 

  1. Розгляд скарги та прийняття рішення керівником державної служби

 

  1. Розгляд скарги здійснюється з урахуванням висновку Комісії у разі її утворення.

Для цього Комісія у визначений керівником державної служби строк подає йому висновок (у довільній формі) по суті викладених у скарзі державного службовця фактів.

 

  1. Під час розгляду скарги керівник державної служби аналізує факти та аргументи, наведені в скарзі і доданих до неї документах, а також висновки та пропозиції комісії, створеної для перевірки викладених у ній фактів.

 

  1. Керівник державної служби відповідно до частини третьої статті 11
    Закону № 889-VІІІ зобов’язаний не пізніше 20 календарних днів із дня отримання скарги надати державному службовцю обґрунтовану письмову відповідь.

 

  1. Порядок доведення до відома державного службовця інформації або документів встановлено статтею 91 Закону № 889-VІІІ.

 

  1. У разі виявлення порушень прав державного службовця або створення перешкод у їх реалізації керівник державної служби невідкладно вживає всіх заходів щодо поновлення порушених прав державного службовця та/або усунення перешкод у їх реалізації.

 

  1. Порядок оскарження

 

У разі неотримання обґрунтованої відповіді на скаргу в установлений частиною третьою статті 11 Закону № 889-VІІІ строк або незгоди з відповіддю керівника державної служби державний службовець відповідно до частини четвертої статті 11 Закону № 889-VІІІ може звернутися з відповідною скаргою до суду.

 

 

Керівник апарату суду                                                         Діана ХАЧАТУРОВА