Для того, щоб звернутися до посадовця ДАБІ достатньо зайти на офіційний сайт Інспекції в розділ «Написати звернення».
http://www.dabi.gov.ua/index.php/gromadska-prijmalnya/napisati-zvernennya
Вказавши прізвище, ім’я, по-батькові, телефон та електронну адресу, громадянин зможе написати звернення і за бажанням зробити його публічним (тобто таким, що відображатиметься на сайті у відкритому доступі). В стислий термін заявник на свою електронну пошту отримає офіційну відповідь за підписом керівника структурного підрозділу, до якого він звертався. Якщо звернення є публічним, вона також буде розміщена на сайті ДАБІ.
Одночасно Інспекція у відповідь на звернення вживатиме усіх заходів в межах власних повноважень для вирішення проблемних питань з якими звертаються громадяни.
«Нова система звернень вже протестована і довела свою ефективність - розповів голова ДАБІ України Максим Мартинюк. – Буквально за тиждень на моє ім’я надійшло близько 20 звернень. Кожне з них в онлайн-режимі я отримую на електронну пошту. Тому усі звернення розглядаються невідкладно і, відповідно, ми робимо усе можливе, щоб вирішити проблеми, з якими звертаються до нас люди».
За словами Максима Мартинюка, ДАБІ – це державний орган, який працює заради захисту інтересів громадян, їх безпеки та комфорту. А розпочатий діалог за допомогою сучасних комунікаційних можливостей покликаний прискорити розв’язання проблемних питань у сфері будівництва.